sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Taleban-nakin seikkailut eli Halloweenbailut!

Meillä oli eilen aivan ykköset Halloween-juhlat! Melkeimpä kaikkihan juhli Halloweenia jo viime viikonloppuna, mutta me päätettiin järkätä juhlat vielä tänän viikonloppuna. Meidän tyttöporukalla on ollu tapana jo useemman vuoden ajan järkätä naamiaiset Halloweenina, mutta tänä vuonna jouduttiin miettiin kuviot uusiks mun töiden takia. Päätettiin sitten että pukeudutaan vaan mustaan. Nora vaan vähän protestoi ja pukeutu tummansiniseen ;)




Ihana juhlaväki!
Tarjoiltavien suhteen mentiin periaatteessa nyyttärilinjalla, mutta mä päätin vähän panostaa tarjoiluihin. Leivoin mangojuustokakun ja tarjosin tuorejuustolla päällystettyjä crostineja, mut illan ehdoton hitti oli muumionakit :D Maiju ehdotti mulle niitten tekemistä ja oli pakko ottaa haaste vastaan! Henkka vähän autto mua, ja taiteili muumioiden lisäks yhden terroristinakin :D Homma lähti tietysti vähän käsistä, ja kuvailtiin taleban-nakkia erinäisissä tilanteissa... Toivottavasti kukaan nyt ei ota tästä hernettä nenään, ei ollu kyllä ehkä kaikkein tasokkainta juttua. Mutta tää ei oo mikään kannanotto tai muutakaan vakavaa!

Nakkimuumiot xD
"Kurpitsakakku"
Melkein kaikki meni :D
"Tämä wc on liian pieni meille molemmille."
"Mua polttaa liekit rovion, AU-A-AU!"
Parempiin suihin joutunut muumionakin raato ja terroristinakki.
Muumioarmeija. Toi muumimamma ehkä vie hiukan uskottavuutta.

Aivan huikeen hauska ilta kokonaisuudessaan. Perinteiseksi muodostunu tappelu siitä, mihin baariin mennään, alkoi melko varhasessa vaiheessa :D Jatkopaikaksi sitten lopulta pitkien keskustelujen jälkeen valittiin Puuma, ja luulen, että kaikki olikohtalaisen tyytyväisiä valintaan.Melkein pilkkuun asti jaksettiin tanssia Helin ja Suvin kanssa, vaikka mulla olikin törkeen koreet korot jalassa. Muuten meni oikeen hyvin, mutta yks tyttö vähän kompuroi baarissa, ja meidän päät kolisi oikeen kunnolla yhteen. Nyt on sitten otsassa kuhmu... No, se on pientä se!

Mun superihanat Guessin korkkarit pääsi nyt ensimmäistä kertaa tuulettuun! Eikä tuottanu pettymystä. :) Asuna mulla oli musta Espritin mekko ja kuvioidut mustat sukkahousut.





Kiitos vaan kaikille tytöille illasta ♥ Otetaan pian uusiks. :)

2 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi juhlien järjestämisestä ja emännöinnistä! <3
    Nyt jään odottaan New York- päivityksiä ja kuvia. :P
    -Maija

    VastaaPoista
  2. AHHAHAHA mikä nakki ! kuolen :D:D:D

    VastaaPoista