perjantai 31. elokuuta 2012

Nyörisaappaat & kolme asukokonaisuutta

Oi vitsi, eilen käytiin terkkaporukalla Napolissa syömässä ja oon vieläkin täynnä. :D Oli kyllä taas niin loistava pitsa eikä toi suklaamoussekakkukaan jälkkärinä ollu paha! Tänään sitten toisten likkojen kaa tortillailtamat, jiihaa!

Lueskelin tässä aamulla ajankulukseni (mulla nyt muuta olekaan kun aikaa, huoh...) Ellen monta kuukautta sitten ilmestynyttä ELLE Collections -syysliitettä. Erityisesti mun silmät porautu tähän otsikkoon ja kuviin:

Asennesaappaat! Muistin heti mun ah, niin ihanat viime syksynä ostamat nyörisaappaat. Bongasin ne sillon aikanaan juurikin Ellestä, ja mun oli aivan pakko saada ne käsiini. Löysinkin sitten ne ihan samat Tamariksen saappaat Ideaparkista ja on ollu kyllä ihan loistava ostos! Mun käytössä ne tosin on jo vähän kovia kokeneen näköset, mutta ei haittaa mitään. Kaivoin ne nyt talvisäilöstä ihan kuvausta varten. Taitaa olla jo korkee aika ottaa ne käyttöönkin!

Grrauh.
Innostuin nyt sitten saappaitten ympärille rakentelemaan vähän asukokonaisuuksia. Mun mielestä nää asut toimis aivan yhtä hyvin esimerkiks matalien nyörisaappaiden kans tai ihan tavallisten nahkasaappaidenkin. Juurikin noita saappaita ei tuolta Polyvoresta löytyny, ja kaiken säätämisen välttämiseks valkkasin sieltä vastaavat eri merkkiset. Melkein kaikki noi asujen osat on sellasia mitä multa löytyy jo kaapeista/ mitkä on ostoslistalla, eli toivottavasti nyt muistan käyttää näitä tähän tapaan syksyn ja talvenkin aikana :)

Tässä eka setti. Mulla on H&M:ltä toi samainen neule olemassa. Se on tosiaan pitkä, joten himoitsen sen kaveriks tollasia sukkanauhasukkiksia :D Selkee... Myös polvisukat tietty toimii, mutta tollaset sukkikset ei ainakaan tekis mitään epätoivottua makkaraefektiä reisiin.

Sitten vähän tyttömäisempi kokonaisuus. Peruspillifarkut, kukallinen sifonkipusero, toki yksvärinenkin kävis hyvin ja valkonen bleiseri. Toi rintakoru olis kiva lisä tohon bleiserin kaulukseen. Nyt syksyllä isot ja näyttävät rintakorut on vilkkunu melkein kaikkien lehtien sivuilla. Tollanen musta rento clutch mulla on vielä hankintalistan kärkipäässä, ja Marimekolla oliskin yks aika houkutteleva...

Ja vimppana kasailin sitä mun Vietnamista ostettua viittaa silmällä pitäen tällasen asun. Nyt kun katon tota niin olis ehkä kiva laittaa mustien farkkujen tilalle jotkut värilliset, esimerkiks oranssit tai viininpunaset. Iteltä löytyis pinkit tuolta kaapista, niitäkin vois testata! Tommosen hatun ostin kans viime vuonna Hennesin aleista, ja sopii kyllä mainiosti sen viitan kanssa. Jos olisin ihan hirmu kätevä, voisin ommella omaankin viittaani jotain tommosta (teko)turkista reunoihin. Mutta mutta, taidetaan skipata...

Ehkä muutkin saa näistä jotain ideoita syksyn varalle. :) Tässä vielä kuva turkissomisteesta, joka on täällä pitämässä mulle seuraa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti